Sunday, May 3, 2020

Веган десерт с бадемово масло


Днес съвсем спонтанно реших да изпробвам някоя от рецептите на Силвена Роу. Аз вече съм споделяла с вас в един от моите предишни постове нейния безглутенов, 3-слоен десерт, който самата Силвена Роу представи в предаването Мастър Шеф.

Днес дойде време за друг много приятен и здравословен десерт. Много съм щастлива, че малката тортичка, която направих за моето семейство, се хареса и от нашия син. Споменавам този факт, тъй като нашия син е много капризен и за разлика от мен, "не уважава" здравословната кухня. 

Оригиналната рецепта може да я намерите във фейсбук на страницата на Силвена Роу. Основната разлика е, че аз не използвах фъстъчено масло, а бадемово. Лични предпочитания...Има и други малки промени, разбира се :)




  Рецепта:
  • 1 ч.ч. бадемово масло
  • 1/2 ч.ч. овесени ядки 
  • 1/3 ч.ч. кленов сироп или мед
  • щипка сол
  • 1/2 ч.ч. смлени в блендер бадеми
  • 1/2 ч.ч. смлени в блендер орехи


Всички тези съставки ги смесвате в купа. Хомогенната смес разстилате в тавичка и притискате с лъжица до получаването на твърда основа. След това заливате с 100гр. черен шоколад, разстопен на водна баня. Аз използвах тъмен шоколад на Линд с ягода. Отгоре декорирате с 2 с.л. бадемово масло. За тази торта използвах тортен ринг. Оставяте в хладилника да стегне и след това вече можете напълно да се насладите на този изключително вкусен десерт.


Да Ви е сладко!

No comments:

Post a Comment