Saturday, June 15, 2019

Raspberry-coconut cake


Тази лека и невероятно вкусна торта открих един ден случайно в нета. Привлече ме прекрасната визия и....малините.
Оригиналната рецепта е на Мира Жутева. Ето тук може да я погледнете.
Аз малко съм я променила, затова сега ще публикувам моя вариант:)

Използват се обикновени бискивити, напоени в прясно мляко. Подреждате ги в ринг с диаметър 20см. 
След това се слага 1/3 от крема.
Върху крема подреждате пресните малини и върху тях отново слагате друга 1/3 от крема.
Отново ред с обикновени бисквити,напоени в мляко.
За финал - покривате с останалата 1/3 от крема и оставяте в хладилника за няколко часа да стегне.

Аз декорирах с кокосови стърготини и пресни малини,но вие може да изпозвате вашето въображение и да придадете един по-различен външен вид.

Рецепта за крема:
  • 125гр. масло
  • 200гр. бял шоколад
  • 400гр. заквасена сметана 
  • 100мл. сладкарска сметана
  • 100гр. кокосови стърготини


Приготвяне на крема
Шоколадът го разтопявате на водна баня. Към него добавяте маслото и бъркате докато се получи хомогенна смес. След това добавяте заквасената сметана и кокосовите стърготини при непрекъснато бъркане. На финала прибавяте разбитата сладкарска сметана.
В оригиналната рецепта има настъргана лимонова коричка,която аз умишлено изпуснах, заради предпочитанията на децата ми.:)

Тортата е лесна за приготвяне, ужасно вкусна, лека и деликатна. Благодаря, Мира, за страхотното лятно предложение!


А следващата снимка е повече на любимото ми цвете в двора 😉 Тортата малко бледнее на слънчевата светлина...



No comments:

Post a Comment