Saturday, February 26, 2022

Честит Рожден Ден, Никола!

Днес е рожденият ден на нашия прекрасен син Никола.

Да ни е жив и здрав, да расте щастлив и удовлетворен, да продължава да преследва и постига мечтите си!

Днес ще споделя с всички вас любимата торта на Никола. Доколкото си спомням, правя тази торта за трета поредна година.😊




Основата на тортата може да я направите по ваш избор. Нашето семейство предпочита шоколадов блат. Може основата да бъде направена и от смлени сушени плодове, ядки, кокосово мляко, чия - основа,която използвам при моите сурови торти.

Тортата се прави в тортен ринг. Аз слагам и ацетатна лента от вътрешната страна на ринга. Върху шоколадовата основа се подреждат разрязани на две ягоди, плътно прилепнати към лентата.След това се изсипва половината от крема, нарязват се на кубчета още ягоди, полагат се върху крема и след това се изсипва и втората половина.

Крем:
  • 475 гр. маскарпоне (1 кутия)
  • 250 гр. заквасена сметана
  • 250 гр. захар 
  • 250 гр. бита сметана 35% масленост
  • желатин ( 1 пличке Knox)

Кремът е невероятно нежен и деликатен. Аз вместо обикновена захар използвах еритритол.

След като приключите с изравняването на крема, слагате тортата в хладилника за 2-3 часа.
Следващата стъпка е да приготвите шоколадовия ганаш. Аз го направих 1:2 (сметана-шоколад). Тортата декорирате по ваш избор. Както може да видите от снимките аз отново използвах ягоди.

Успех на всички! Сигурна съм,че ще бъдете приятно изненадани от този неустоим десерт.





Обичаме те, Никола!




No comments:

Post a Comment