Saturday, December 6, 2014

Честит празник,скъпи Никола! ( Никулден 2014)


 
Тази торта е специално направена за нашия син Никола послучай неговия празник Никулден. Да ти е живо и здраво името и ти с него, скъпи Никола!!!! Обичаме те много!!!!

Никола сам си избра тортата тази година. Първоначално ме убеждаваше, че ще измисли нещо много лесно за изпълнение , за да не ме затруднява. Какво добро дете само!!!! После започна да ме убеждава, че тортата,която искал не била 3D,но....след много обяснения така и не ми стана ясно какво точно иска :)
След 2 дена Никола ми показа снимка,намерена някъде в нета,която той си харесал. Та,тортата,която направих за нашия син, наподобява тортата,която за него беше "най-хубавата". Много критично се отнасяше към всяка една торта,която гледахме и все нещо не му харесваше. По едно време вече започнах сериозно да се притеснявам, защото не знаех дали мога да удовлетворя изискванията и очакванията му...А какво по-лошо от това да не можеш да направиш желаната торта за детето си?!?!?!


Не знам тази риба дали е сьомга или не,но за моя син това е сьомга и не подлежи на обсъждане :) Но вие го приемете просто като "риба".
Та,това е тортата за нашия Никола. Освен, че е направена с много любов, включва и изпъстрени ванилови блатове с домашен шоколадов крем. Тортата е покрита с маслен крем и фондан. Само подобието на вода е от оцветен в синьо фростинг.



Честит празник на всички именици! Бъдете здрави и големи късметлии!

No comments:

Post a Comment