Saturday, April 21, 2018

Spinach cake

Ето моята първа спаначена торта! Да, спаначена! От 2-3 години все гледам снимки из социалните мрежи на тази до този монет странна торта. Първоначално, ще бъда откровена с вас, не ми се стори примамлива и апетитна. С течение на времето нещата се промениха и само чаках да дойде подходящия момент, за да я направя. И ето, този момент дойде - тазгодишният ми рожден ден. Реших за моя празник да си направя спаначена торта и да изненадам семейството :)



Е, изненадах ги...но само аз и моят съпруг оценихме подобаващо това произведение на кулиранарното изкуство :) Децата не останаха очаровани, главно заради кремът от маскарпоне...Но, аз съм невероятно доволна от вкуса и твърдо съм решила да си подслаждам по-често животът с този десерт. А сега ще споделя и рецептата, която използвах...




Рецепта на спаначена торта:

Блатове:

  • 4яйца
  • 1 1/2ч.ч. захар
  • 1с.л.ванилия
  • 200г попарен, отцеден спанак
  • 1ч.ч олио
  • 2ч.ч брашно
  • 1 бакпулвер
Сместта се пече при 170 градуса Целзий. От тази смес аз изпекох 3 блата с размер 20см.

Крем:
  • 500гр. маскарпоне
  • 200гр. заквасена сметана
  • 10гр. желатин
  • 500гр. пресни ягоди
  • 4-5с.л. пудра захар
Сместта се разбива с миксер. При сглобяването на тортата съм използвала ринг. Оставих я в хладилника за 1 денонощие. Отгоре съм я украсила с пресни ягоди и боровинки.

Успех на всички и да Ви е сладко!





No comments:

Post a Comment